ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Article (EN)

2011 (EN)

ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Εκπμουν πιώση των βάσεων για εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ ΕΜΜΕΣΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ για καθοδική πορεία των βαθμολογιών φέτος έκανε χθες ο υφυπουργός Παιδείας Ι. Πανάρετος. Ο κ. Πανάρετος ανέφερε ότι οι υποψήφιοι και οι γονείς δεν πρέπει να προβληματίζονται και να συγκρίνουν τις επιδόσεις των μαθητών με εκείνες της περυσινής χρονιάς. «Σημασία έχει να δούμε τη σχετική κατάταξη. Πέρυσι κάποιος με 19 μπορεί να μπήκε σε κάποια σχολή και άλλος με 18 να μην μπήκε, ενώ φέτος να συμβεί αυτό με 16 και 15. Δεν αποτελεί ένδειξη διαφοράς ποιότητας της εκπαίδευσης που πήραν τα παιδιά ούτε αρνητικό στοιχείο για την απόδοση των μαθητών», είπε. Σημειώνεται ότι n ανακοίνωση των βαθμολογιών αναμένεται μέχρι τα τέλη του μήνα προκειμένου τον Ιούλιο να κατατεθούν τα Μηχανογραφικά Δελτία, τα οποία φέτος θα συμπληρωθούν πρώτη φορά με ηλεκτρονικό τρόπο. ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ... Λάθος ερώτημα στις επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις στα Μαθηματικά των εσπερινών λυκείων του περασμένου Σαββάτου εντόπισε n Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία. Σης εξετάσεις αυτές έλαβαν μέρος μόλις 28 υποψήφιοι που δεν είχαν εξεταστεί, όπως όμως λέει ο γραμματέας της Μαθηματικής Εταιρείας (EME) Γιάννης Τυρλής το λάθος παραμένει λάθος και n Κεντρυαί Επιτροπή Εξετάσεων οφείλει τώρα να αποφασίσει απαλοιφή της ερώτησης Β5 (της λανθασμένης) και ανακατανομή των 5 μο¬ νάδων αυτής στα λοιπά 4 ερωτήματα. Σύμφωνα με την EME, αυτό δεν ήταν το μόνο πρόβλημα στις επαναληπτικές εξετάσεις. Και στα Μαθηματικά των ημερήσιων λυκείων, το ερώτημα Δ3 ήταν «κακώς διατυπωμένο και με έλλειψη στα δεδομένα». Η Εταιρεία προτείνει απαλοιφή της ασαφούς ερώτησης και ανακατανομή των μονάδων στις λοιπές.

ΑΡΘΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ


2011-06-08T07:30:17Z
2011-06-08


ΤΑ ΝΕΑ




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)