H ταχύτητα και η ευελιξία της οπτικής προσοχής σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με Μαθησιακές Δυσκολίες

 
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2020 (EN)

H ταχύτητα και η ευελιξία της οπτικής προσοχής σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με Μαθησιακές Δυσκολίες (EL)
H ταχύτητα και η ευελιξία της οπτικής προσοχής σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με Μαθησιακές Δυσκολίες (EN)

Λαδόπουλος, Ευστράτιος

Η ταχύτητα και η ευελιξία της οπτικής προσοχής εξετάστηκαν σε 155 μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εμφανίζουν μαθησιακές δυσκολίες καθώς και σε ομάδα ελέγχου 31 μαθητών, χορηγώντας την σύντομη νευροψυχολογική δοκιμασία Trail Making Test (TMT). Tα αποτελέσματα της έρευνας παρέχουν στοιχεία,  για διαφοροποιήσεις στο επίπεδο των επιτελικών λειτουργιών των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, που μπορούν να αξιοποιηθούν στον σχεδιασμό κατάλληλων διδακτικών παρεμβάσεων, ενώ η δοκιμασία Trail Making Test (TMT) θα μπορούσε να αξιοποιηθεί προγνωστικά  σε μαθητές που βρίσκονται σε ομάδα κινδύνου εμφάνισης μαθησιακών δυσκολιών. Εξάλλου οι επιδόσεις της ομάδας ελέγχου παρέχουν και στοιχεία για τα κριτήρια επίδοσης των Ελλήνων εφήβων στην δοκιμασία Trail Making Test (TMT). (EL)
The speed and flexibility of visual attention were assessed in 155 secondary education pupils with learning disabilities, as well as in a testing group of 31 pupils, by administering the brief neuropsychological test, Trail Making Test (TMT). Research results provide evidence of differentiation in the level of executive functions in pupils with learning disabilities, which can be used in designing appropriate teaching interventions, while the Trail Making Test (TMT) could be used predictively for pupils belonging in a high risk group to develop learning disabilities. Furthermore, the testing group scores provide additionally, evidence for the Trail Making Test (TMT) performance standards of Greek teenagers. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Ευελιξία Οπτικής Προσοχής (EL)
Επιτελικές Λειτουργίες (EL)
Μαθησιακές Δυσκολίες (EL)
Ταχύτητα Οπτικής Προσοχής (EL)
Flexibility of Visual Attention (EN)
Speed of Visual Attention (EN)
Learning Disabilities (EN)
Executive Functions (EN)


Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης

English

2020-07-28


Research Center of Psychophysiology and Education (EL)

2529-1157
Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης; Τόμ. 9 (2019): 9ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ; 416-426 (EL)
Panhellenic Conference of Educational Sciences; Vol. 9 (2019): 9ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ; 416-426 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2020 Ευστράτιος Λαδόπουλος (EL)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)