Διαδικτυακό περιβάλλον μάθησης της ελληνικής ως δεύτερης και ως ξένης γλώσσας: Το Συνδυαστικό Δυναμικό Μοντέλο Γλωσσικής Μάθησης (ΣΔΜΓΜ)
(EL)
The Combined Dynamic Model of for the teaching of Greek as a foreign language of EDIAMME
(EN)
Σπαντιδάκης, Ιωάννης
Αναστασιάδης, Παναγιώτης
Βασαρμίδου, Δέσποινα
Αντικείμενο του άρθρου αυτού είναι το ηλεκτρονικό περιβάλλον μάθησης που υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «Ελληνόγλωσση Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στη Διασπορά». Σκοπός είναι να παρουσιαστούν τα βασικά παιδαγωγικά χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος, οι θεωρητικές προσεγγίσεις στις οποίες στηρίχτηκε ο σχεδιασμός του και οι δυνατότητες που δίνει ως εργαλείο μάθησης και διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης, προκειμένου να αναδειχτεί η καινοτομία του στο συγκεκριμένο χώρο.
(EL)
Τhe purpose of this paper is to discuss the e-learning environment of which is under the umbrella of the programme “Greek Teaching and Intercultural Education in the Diaspora”. It’s aim is to present the basic pedagogical environment and the theoretical approaches upon which we grounded its design and potential as a tool for the learning and teaching of Greek as a second language in order to highlight its innovative approaches.
(EN)
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Γλωσσική Μάθηση Υποστηριζόμενη από τον Υπολογιστή
(EL)