Electronic advertising as a marketing tool for health services.

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Dione
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)

Η ηλεκτρονική διαφήμιση ως ένα εργαλείο μάρκετινγκ για τις υπηρεσίες υγείας.
Electronic advertising as a marketing tool for health services.

Παπαγεωργίου, Αριστομένης

Με την αυξανόμενη διείσδυση του Διαδικτύου παγκοσμίως, με τους χρήστες να έχουν ξεπεράσει τα δύο δισεκατομμύρια, αλλά και στην Ελλάδα, όπου σύμφωνα με έρευνα της Eurostat ο ένας στους δύο Έλληνες το 2011 έκανε χρήση του Διαδικτύου, είναι επόμενο ο χρήστης να εκτίθεται καθημερινά σε πλήθος ηλεκτρονικών διαφημίσεων κατά την περιήγησή του στις διάφορες ιστοσελίδες. Το 2011 οι ηλεκτρονικές αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες των Ελλήνων καταναλωτών έφτασαν στα €1,7 δις, σημειώνοντας αύξηση 30% σε σχέση με το 2010. Πλέον, 1,5 εκατομμύριο on line Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν κατά μέσο όρο 15 φορές/χρόνο από το Διαδίκτυο, ξοδεύοντας €1.150/χρόνο, εκ των οποίων τα 2/3 κατευθύνονται σε ελληνικούς ιστότοπους. Ποια είναι όμως η συμπεριφορά και η γνώμη του Έλληνα δυνητικού καταναλωτή για αυτές τις διαφημίσεις, ποια είναι τα συναισθήματα του και ειδικότερα πώς επηρεάζεται η καταναλωτική του συμπεριφορά από τις ηλεκτρονικές διαφημίσεις για προϊόντα/υπηρεσίες υγείας; Οι απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους ανθρώπους του Μάρκετινγκ να βελτιστοποιήσουν αυτές τις διαφημίσεις ώστε να έχουν τη μέγιστη αποτελεσματικότητα στον καταναλωτή. Η παρούσα έρευνα, η οποία προσπαθεί να δώσει κάποιες απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, διεξήχθη στις περιοχές της Αθήνας και του Πειραιά με τη διανομή ερωτηματολογίων και με δείγμα 197 ατόμων μεταξύ Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου του 2008. Κατ’ αρχάς, στο θεωρητικό μέρος γίνεται αναφορά στο Διαδίκτυο, στα τελευταία δεδομένα και στη διείσδυση του Διαδικτύου παγκοσμίως και στην Ελλάδα. Κατόπιν, ορίζεται η διαφήμιση και ειδικότερα η ηλεκτρονική διαφήμιση και περιγράφονται τα διάφορα είδη της. Ειδική αναφορά γίνεται στα Κοινωνικά Μέσα, η διάδοση των οποίων, ιδιαίτερα στους νέους, είναι ραγδαία και επομένως αποτελούν ένα εξαιρετικό πεδίο για την εξέλιξη της ηλεκτρονικής διαφήμισης και κατόπιν περιγράφονται τα είδη τους. Το επόμενο κεφάλαιο αφορά το Μάρκετινγκ, το Μάρκετινγκ υπηρεσιών, το μείγμα Μάρκετινγκ υπηρεσιών και ειδικότερα το Μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας, το σκοπό και το ρόλο του. Ακολουθεί το κεφάλαιο της έρευνας, ο σκοπός και οι στόχοι της, η μεθοδολογία της έρευνας, η στατιστική ανάλυση, εξάγονται τα συμπεράσματα και γίνονται συγκρίσεις με υπάρχοντα δεδομένα και τέλος αναφέρονται οι περιορισμοί της.
The world Internet usage is ever increasing and the number of users worldwide is now over 2.1 billion, while in Greece, according to the latest Eurostat statistics, one in two Greeks used the Internet in 2011. As a result, the Internet user surfing through various web pages, is constantly exposed to a large amount of electronic advertisings. In 2011, the online purchases of the Greek consumers for products and services reached the 1.7 billion Euros, increasing by 30% since 2010. Nowadays, 1.5 million on line Greek consumers are buying on average 15 times/year through Internet, spending 1,150 € per year, two thirds of which are paid to Greek web pages. What are the attitudes and the opinions of the Greek potential consumers towards these advertisements? How do they feel about them and how do the online advertisements affect their consumer behaviour for health products/services? The answers to the above questions would certainly assist the Marketing people to improve these advertisements so as to achieve maximum effectiveness. The present survey, which attempts to provide some answers to the questions above, was carried out in the areas of Athens and Piraeus, by distributing questionnaires to a sample of 197 persons from November to December of 2008. The theoretical part initially refers to the Internet, its latest data and its penetration worldwide and in Greece. Then, it defines advertising and more specifically the electronic advertising and describes the various forms of electronic advertising. Specific reference is made to the Social Media, whose rising influence on the consumer behaviour of young people especially, turns them into an excellent field for the evolution of the electronic advertising, and to the various forms of Social Media. The next chapter deals with Marketing, the Marketing of services, the Marketing mix of services and more specifically with the Marketing of health services, its purpose and role. The last chapter refers to the conducted survey, its objectives, aims, to the survey methodology, the statistical analysis, the conclusions as compared with existing data and finally to the limitations of the survey.

Master Thesis

Social media
Journalism, Medical -- Greece
Διαδίκτυο (Internet)
Διαφήμιση στο Διαδίκτυο


Greek

2014-12-15T10:06:52Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)