Η έννοια της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας είναι επιτακτική σήμερα, καθώς οι απαιτήσεις από την πλευρά των ασθενών, αλλά και των εργαζομένων, είναι συνεχώς αυξανόμενες και η πληθώρα των προσφερόμενων υπηρεσιών, που η ποικιλία τους είναι τεράστια, απαιτεί σωστή οργάνωση. Η βελτίωση της ποιότητας στο χώρο της υγείας επικεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των εμπλεκομένων με σκοπό την ικανοποίηση των αναγκών του ασθενούς. Η βελτίωση αυτή επιτυγχάνεται μέσω της εφαρμογής μετρήσεων της ποιότητας, που θα διευκολύνουν τις αποφάσεις μέσα στα συστήματα υγείας. Ένας ερευνητής απαντώντας στις ερωτήσεις των εμπλεκομένων εφαρμόζει τις υπάρχουσες καθιερωμένες από την οικονομική επιστήμη μεθόδους και αξιολογεί για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και για ορισμένη ποσότητα τις προσφερόμενες υπηρεσίες υγείας. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η ανάλυση των διαφορών στην προσφερόμενη ποιότητα στη φροντίδα υγείας μεταξύ των συστημάτων υγείας τεσσάρων ευρωπαϊκών χωρών ( Ελλάδας, Ιταλίας, Ισπανίας, Γερμανίας). Βάση της ανάλυσης είναι κάποιοι στατιστικοί δείκτες και προοπτική της να συμβάλλει στο σχεδιασμό των στρατηγικών για την ευρωπαϊκή υγεία.
The concept of quality in health services is essential today, as we have increasing requirements from both patients and employees, as well as the diversity of supplied services , which should be well organised. The improvement of quality in health services is the focus of interest of every involved party, in order to satisfy the needs of patients. Such improvement is achieved through measurements applications of quality, which will facilitate the decisions of health system. A researcher may answer the question of the involved parties should he applies the established practices of economic science given time and quantity of supplied health services. The purpose of this project is to analyse the differences in the supplied qualities of health services across four European countries (Greece, Italy, Spain and Germany).