Πλάνο μάρκετινγκ στην επιχείρηση “THE TV SHIELD UK”

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πλάνο μάρκετινγκ στην επιχείρηση “THE TV SHIELD UK”

Δούμτσης, Γεώργιος Χρ.

Thesis
NonPeerReviewed

2018


Η παρούσα πτυχιακή εργασία διαπραγματεύεται το θέμα Σχέδιο Μάρκετινγκ (Marketing Plan) σε εταιρία προώθησης προστατευτικών περιβλημάτων από πολυανθρακικό LEXAN για την στέγαση τηλεοράσεων και εξωτερικών διαφημιστικών οθονών, όπως έχει συσταθεί για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου μέσω συμφωνίας δικαιοχρησίας ανάμεσα στις “Protective Enclosures Company LLC” και “Controls and Enclosures Technik (CE-TEK) Ltd”, με έδρα το Tideswell, Derbyshire. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται οι βασικοί όροι του μάρκετινγκ, το Μείγμα Μάρκετινγκ (Marketing Mix) καθώς και διάφορες στρατηγικές μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων και των Στρατηγικών Προώθησης Push & Pull. Στη συνέχεια πραγματοποιείται η παρουσίαση της εταιρίας αυτής, The TV Shield UK, καθώς αναφέρονται: το ιστορικό της, τα προϊόντα που προωθεί και ο ανταγωνισμός που υπάρχει στον κλάδο εντός των συνόρων του Ηνωμένου Βασιλείου. Ένα ακόμα βασικό κομμάτι του μάρκετινγκ, που συχνά θεωρείται κατώτερης σημασίας, είναι το Εσωτερικό Μάρκετινγκ, το οποίο και αναλύεται στο πέμπτο (5ο) κεφάλαιο, αναφέροντας αναλυτικά την σημαντικότητά της ύπαρξής του στην επιχείρηση, καθώς και τα οφέλη που προσφέρει, όσον αφορά την προώθηση των προϊόντων αλλά και τις σχέσεις των στελεχών τόσο μεταξύ τους, όσο και με τους πελάτες. Τέλος, αναπτύσσεται η έννοια του Σχεδίου Μάρκετινγκ (Marketing Plan) και τις δικαιοχρησίας, καθώς παρουσιάζεται ένα προτεινόμενο marketing plan, το οποίο επιδεικνύει δραστηριότητες που θα βοηθήσουν την επιχείρηση να αναπτυχθεί, αποκτώντας μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα και αυξάνοντας τα ετήσια κέρδη της.

Στρατηγικός προγραμματισμός
Στρατηγικό μάρκετινγκ

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.