Μάρκες πολυτελείας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2019 (EL)

Μάρκες πολυτελείας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Μηλιόρδου, Βασιλική

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύονται οι μάρκες πολυτελείας, οι οποίες είναι οι πιο κορυφαίες και πιο δημοφιλείς στα κοινωνικά δίκτυα για το έτος 2019, μερικές από αυτές είναι Chanel, Burberry, Louis Vuitton. Στο θεωρητικό μέρος αναλύεται η χρήση των κοινωνικών δικτύων (Facebook, twitter, Pinterest, Instagram,you tube) από τις μάρκες πολυτελείας για διαφήμιση και προώθηση. Αναφέρονται τα χαρακτηριστικά της μάρκας και του εμπορικού σήματος, τα όποια διακατέχονται από υψηλή τιμή, αποκλειστικότητα, άριστη ποιότητα και αισθητική, η διαφοροποίηση από άλλες μη επώνυμες μάρκες, και τα βασικά συστατικά του μάρκετινγκ. Επίσης διατυπώνεται η στάση των επιχειρήσεων με τη χρήση των κοινωνικών δικτύων που είναι πολύ σημαντική, καθώς μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους, να δημιουργήσουν διαφημιστικές καμπανιές, να διαφημίσουν τα χαρακτηριστικά τους, να είναι σε άμεση επικοινωνία, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, και να αναδείξουν το εμπορικό τους σήμα. Από την πλευρά των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο η χρήση τους είναι πάρα πολύ μεγάλη για το έτος του 2019, ενημερώνονται για τα προϊόντα που είναι προσηλωμένοι, σχολιάζουν, και συζητούν με άλλους καταναλωτές ώστε να ενημερωθούν για τα προϊόντα και το εμπορικό σήμα της εταιρείας. Στο ερευνητικό κομμάτι εφαρμόζεται η ποιοτική μέθοδος, και συγκεκριμένα η μελέτη περίπτωσης σε 11 μάρκες πολυτελείας δυο κατηγοριών Ένδυσης-Ωρολογοποιίας, οι καμπάνιες που δημοσιεύουν στα κοινωνικά δίκτυα για εμπορικούς η φιλανθρωπικούς σκοπούς, τα σχόλια, τα likes, οι κοινοποιήσεις των καταναλωτών, βίντεο από τις κολεξιόν ενδυμάτων-ρολογιών, και τεχνικές μάρκετινγκ.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Προώθηση πωλήσεων
Διαφήμιση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Εμπορικά σήματα
Καταναλωτική συμπεριφορά


Ελληνική γλώσσα

2019


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.