Μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση του Instagram για τις μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων παγκοσμίως = Marketing and social media: the case of Instagram for the largest hotel chains worldwide

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση του Instagram για τις μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων παγκοσμίως = Marketing and social media: the case of Instagram for the largest hotel chains worldwide

Σαλβαρίδη, Ελένη

πελάτες μέσω των σημείων επαφής των επιχειρήσεων είναι ζωτικής σημασίας για την προστασία της μάρκας και της επίδρασης στην αγοραστική συμπεριφορά των πελατών. Είναι γενικά αποδεκτό ότι το διαδικτυακό μάρκετινγκ ωφελεί όλους τους συμμετέχοντες στη διαδικασία δικτύωσης στο διαδίκτυο, καθώς το διαδίκτυο δημιούργησε εντελώς νέες αγορές και συνέβαλε στην ανάπτυξη τρόπων και μέσων μάρκετινγκ. Με τη βοήθεια του διαδικτυακού μάρκετινγκ, οι ήδη γνωστές μάρκες απέκτησαν μεγαλύτερη αναγνώριση και δύναμη, ενώ καθιέρωσαν καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες. Η ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ραγδαία τα τελευταία χρόνια και η δύναμή τους μετριέται από τον αριθμό των χρηστών που τα επισκέπτονται και τα αξιοποιούν καθημερινά. Οι κατηγορίες στις οποίες διακρίνονται, διαφέρουν ανάλογα με το περιεχόμενο και το αντικείμενό τους, το στόχο που εξυπηρετούν, τον τρόπο εγγραφής και συμμετοχής των μελών, το είδος του περιεχομένου που διακινείται και τον τρόπο επικοινωνίας των χρηστών. Το Instagram είναι μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης για κοινή χρήση φωτογραφιών και βίντεο και έχει γίνει μια πολύ δημοφιλής ιστοσελίδα σήμερα, με το 55% των χρηστών να είναι ηλικίας από 18 έως 29 ετών. Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στο Instagram και στο πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού. Καθώς η έκρηξη η οποία έχει επιφέρει το Instagram είναι κάτι σχετικά πρόσφατο, η βιβλιογραφία πάνω σε αυτό το ζήτημα είναι κάπως περιορισμένη. Για το λόγο αυτό κρίθηκε αναγκαία η εμπειρική διερεύνηση της πραγματικότητας των επιχειρήσεων και της αξιοποίησης του Instagram για λόγους προβολής και επικοινωνίας. Διενεργήθηκαν μελέτες περίπτωσης στις πέντε μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων παγκοσμίως, με σκοπό να εντοπιστεί ο τρόπος με τον οποίο οι σύγχρονοι παγκόσμιοι ηγέτες μιας βιομηχανίας που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην επικοινωνία μέσω της εικόνας, όπως είναι αυτή του τουρισμού, αξιοποιούν το Instagram. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης των μελετών περίπτωσης έδειξαν ότι οι κορυφαίες αλυσίδες σε αριθμό καταλυμάτων δεν είναι αντίστοιχα οι κορυφαίες και σε αριθμό ακολούθων στο Instagram, όμως αντιλαμβανόμενες τις νέες τάσεις της αγοράς φαίνεται ότι αρχίζουν να το χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο και να επενδύουν σε αυτό, μέσα από τον αριθμό του περιεχομένου που δημοσιεύουν και το ρυθμό των δημοσιεύσεων αυτών.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα


Greek

2019-11

http://anaktisis.uowm.gr/10287/


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)