Οπτικά ερεθίσματα και καταναλωτική συμπεριφορά

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2019 (EN)

Οπτικά ερεθίσματα και καταναλωτική συμπεριφορά

Κυριακοπούλου, Δήμητρα - Μαλεβήνα Κ.

Οι μαρκετίστες, είχαν πάντα σαν στόχο την πώληση των προϊόντων σε ταχύρρυθμους χρόνους, για την απόκτηση κέρδους της επιχείρησης. Έτσι δημιουργούσαν διαφήμισης, με απώτερο σκοπό να προσελκύσουν το ενδιαφέρον τον καταναλωτών. Επίσης άλλαζαν την εμφάνιση του προϊόντος, προσπαθώντας να το κάνουν ποιο ελκυστικό προς το κοινό. Μιας και το πρώτο που αντικρίζουν οι καταναλωτές σε ένα προϊόν είναι η εμφάνιση. Για να το πετύχουν αυτό χρησιμοποιούσαν λογότυπα ή δίνοντας κάποιο ιδιαίτερο χρώμα στην συσκευασία, δημιουργώντας έτσι το ανάλογο συναίσθημα για να προκαλέσουν το ενδιαφέρων τον καταναλωτών για το συγκεκριμένο προϊόν.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Διαφήμιση
Καταναλωτική συμπεριφορά


Greek

2019


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)