Κοινωνικά δίκτυα και πολιτική: τρόποι μέτρησης της παραγωγής περιεχομένου και της επιρροής του περιεχομένου

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Κοινωνικά δίκτυα και πολιτική: τρόποι μέτρησης της παραγωγής περιεχομένου και της επιρροής του περιεχομένου

Σκρέκας, Δημήτριος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020

2020


Οι νέες τεχνολογίες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας. Ο πολιτικός κόσμος δε θα μπορούσε φυσικά να μείνει αναεπηρέαστος από την τρέχουσα κατάσταση. Τα πολιτικά κόμματα αντιλαμβάνονται πλέον τη σημασία των εν προκειμένω εργαλείων και έχουν αρχίσει να τα ενσωματώνουν στην επικοινωνιακή στρατηγική τους. Η έρευνα που διεξάγεται στα πλαίσια της παρούσας εργασίας διερευνά τον τρόπο με τον οποίο το facebook χρησιμοποιήθηκε από τα πολιτικά κόμματα κατά την τελευταία εκλογική αναμέτρηση στη χώρα μας, αυτή της 7ης Ιουλίου 2019. Τα αποτελέσματα πράγματι αποδεικνύουν πως το σύνολο των κομμάτων τα οποία τελικά εισήλθαν στην ελληνική βουλή χρησιμοποίησαν το facebook στην προεκλογική τους καμπάνια, άλλα σε μεγαλύτερο και άλλα σε μικρότερο βαθμό. Ωστόσο, η στατιστική ανάλυση των δεδομένων αποδεικνύει μία αρνητική συσχέτιση μεταξύ του αριθμού των αναρτήσεων και του ποσοστού ψήφων στις τελευταίες εκλογές. Το γεγονός αυτό ώστοσο δε θα πρέπει να θεωρηθεί ως ένδειξη αναποτελεσματικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθαυτών, αλλά ως απόδειξη ότι τα πολιτικά κόμματα δεν έχουν κατανοήσει πλήρως τη δυναμική τους.

Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Π > Πολιτική
Κ > Κοινωνικά δίκτυα

Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Κοινωνικά δίκτυα
Πολιτική

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)