Έρευνα σε καταναλωτές για τη συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων.
Κυπαρίσση, Μαρία
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισβάλει πολύ γρήγορα στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων με αποτέλεσμα να κυριαρχούν και να επιφέρουν σημαντικές εξελίξεις στον επιχειρησιακό τομέα του μάρκετινγκ οδηγώντας τον καταναλωτή στην αγορά ενός προϊόντος. Η παρούσα μελέτη που ακολουθεί αποσκοπεί στη διερεύνηση απόψεων των καταναλωτών με θέμα τη συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Αρχικά, γίνεται παρουσίαση της έννοιας του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και έπειτα ακολουθεί μελέτη, η οποία επικεντρώνεται στα χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Βασικός σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί κατά πόσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθάνε στην έρευνα των καταναλωτών οδηγώντας τους στην αγορά ενός προϊόντος, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Η έρευνα διεξήχθη μέσω συμπλήρωσης ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων, τα οποία διερευνούν τις απόψεις των καταναλωτών για την συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Η μεθοδολογία βασίζεται τόσο στην πρωτογενή όσο και στη δευτερογενή έρευνα. Η πρωτογενής έρευνα αφορά την ποσοτική εκτίμηση ως προς την έρευνα σε καταναλωτές σχετικά με τον βαθμό της συμβολής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Η δευτερογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω της χρήσης κατάλληλης βιβλιογραφίας που πλαισιώνει το εν λόγω θέμα.