Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών τους αγορών

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2020 (EL)

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών τους αγορών

Καμενίτσα, Θωμαή

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι παράγοντες και τα κριτήρια που επηρεάζουν τους καταναλωτές κατά την διάρκεια των ηλεκτρονικών τους αγορών. Πιο συγκεκριμένα, στη μελέτη αναλύεται η κύρια ενασχόληση του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και η θέση του μάρκετινγκ και των στρατηγικών μάρκετινγκ σε αυτό, παραθέτοντας διεξοδικά τα εργαλεία τα οποία χρησιμοποιούνται για τη προώθηση του. Παράλληλα αναλύεται η θέση των social media (κοινωνικών δικτύων) που αποτελεί ένα νέο εργαλείο για τις εταιρείες προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Εν συνεχεία, αναλύεται η χρήση του social media marketing (μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα). Κατόπιν παρατίθενται οι παράγοντες και τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία δρουν οι καταναλωτές κατά την διάρκεια των ηλεκτρονικών τους αγορών όπως και τα στάδια λήψης της διαδικτυακής τους απόφασης. Η μελέτη συνεχίζει με τους αντιληπτούς από τους καταναλωτές κινδύνους, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την ηλεκτρονική αγορά. Η εργασία αυτή ολοκληρώνεται με την έρευνα που δημιουργήθηκε προκειμένου να διερευνηθούν τα κριτήρια και οι παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές, όπως επίσης ποια είναι τα προϊόντα προτίμησης τους αλλά και τι είναι αυτό που τους κάνει να αποχωρούν από ένα δικτυακό περιβάλλον προώθησης προϊόντων. Η έρευνα αυτή ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα στα οποία φαίνεται ότι τα κριτήρια παίζουν σημαντικό ρόλο στην απόφαση ολοκλήρωση μιας ηλεκτρονικής αγοράς. Συγκεκριμένα η έρευνα δείχνει ότι τα κριτήρια τα οποία επηρεάζουν τους καταναλωτές προκειμένου να εμπιστευτούν το κατάστημα και να ολοκληρώσουν την αγορά τους στρέφονται γύρω από τα τεχνικά και αισθητικά χαρακτηριστικά του ιστότοπου κάτι το οποίο επαληθεύεται και από το θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας στο οποίο εμπεριέχονται οι τεχνικές των υπεύθυνων μάρκετινγκ των εταιρειών.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Καταναλωτική συμπεριφορά


Ελληνική γλώσσα

2020


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.