Στην σημερινή εποχή τα κοινωνικά δίκτυα έχουν εισβάλλει για τα καλά στην ζωή μας και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα μας. Όπως όλοι οι άνθρωποι ασχολούνται την περισσότερη ώρα της ημέρας με τα προφίλ τους στα κοινωνικά δίκτυα ή βρίσκονται γενικά στο Internet, έτσι και οι πολιτικοί αρχηγοί των κομμάτων, περνάνε αρκετό χρόνο σε αυτά.
Με το πέρασμα του χρόνου, τα Social Media, αντικατέστησαν τα παραδοσιακά μέσα της πολιτικής επικοινωνίας και άρχισαν να χρησιμοποιούνται ολοένα και περισσότερο στο πλαίσιο της πολιτικής, αποτελώντας πλέον τους βασικούς πυλώνες της επικοινωνίας μεταξύ πολιτικών και πολιτών. Οι πολιτικοί κατάλαβαν πόσο σημαντική είναι η παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πως μέσω αυτών μπορούν να επηρεάσουν και να χειραγωγήσουν το κοινό προς όφελος τους.
Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα την μελέτη της χρήσης του Instagram από τους Έλληνες πολιτικούς αρχηγούς, τον Αλέξη Τσίπρα, Κυριάκο Μητσοτάκη και Φώφη Γεννηματά, με στόχο να ανακαλυφθεί πώς αυτά τα τρία πολιτικά πρόσωπα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του Instagram, αν δημοσιεύουν συχνά και ποιό το περιεχόμενο των αναρτήσεων τους.
Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Κοινωνικά δίκτυα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)