Διερεύνηση απόψεων για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διερεύνηση απόψεων για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Αδαμάκη, Ελευθερία

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν αλλάξει στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων την επικοινωνία, τις συναλλαγές, την εκπαίδευση, την ενημέρωση. Υπάρχουν απόψεις τόσο θετικές, όσο και αρνητικές για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν εξελιχθεί με την πάροδο των ετών. Οι χρήστες επικοινωνούν με άλλα άτομα, παίρνουν μέρος σε συζητήσεις, ανταλλάσσουν απόψεις, κάνουν συναλλαγές δημιουργώντας με έναν άλλον τρόπο διαπροσωπικές-διαδικτυακές σχέσεις. Το Μάρκετινγκ μέσα από τα Κοινωνικά Δίκτυα δίνει την δυνατότητα σε μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις να μεταδίδουν επιχειρηματικές πληροφορίες, να εντοπίζουν επαγγελματικούς συνεργάτες, με στόχο την οικονομική ανάπτυξη της ίδιας επιχείρησης. Τέλος οι εφαρμογές των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης επιδρούν θετικά στην επικοινωνία με άλλους χρήστες, ενημερώνουν, ψυχαγωγούν και συνεισφέρουν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας διατυπώνονται οι ορισμοί και τα χαρακτηριστικά των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Στη συνέχεια του κεφαλαίου αναφέρονται τα Κοινωνικά Δίκτυα όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το Blog, το Viber, το Pinterest, το LinkedIn, το Youtube, το Snapchat και το Skype. Το δεύτερο κεφάλαιο χωρίζεται σε δυο υποενότητες, στα Πλεονεκτήματα και στα Μειονεκτήματα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Στα πλεονεκτήματα γίνεται αναφορά στην καθημερινή και επαγγελματική ζωή, στην εκπαίδευση και στο Marketing. Στην υποενότητα που αναφέρεται στα μειονεκτήματα θίγονται δυο σημαντικά θέματα τα οποία είναι ο εθισμός και η παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Στο τρίτο κεφάλαιο διατυπώνονται οι στόχοι και οι σκοποί της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, καθώς και τα αποτελέσματα της έρευνας. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται τα αποτελέσματα σε στατιστικούς πίνακες. Στο τελευταίο κεφάλαιο αναφέρονται τα συμπεράσματα της πτυχιακής εργασίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Προσωπικά δεδομένα
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Επικοινωνία


Greek

2020-05

http://anaktisis.uowm.gr/10377/


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)