Η ταχεία ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών έχει άμεσο αντίκτυπο στην εξέλιξη των μέσων ενημέρωσης ως εργαλείο πληροφόρησης σε μεγαλύτερο ακροατήριο, καθιστώντας τον αντίκτυπο πιο διαδραστικό από την παλαιότερη μορφή πληροφόρησης. Η δημοσιογραφία γίνεται όλο και πιο άμεση και ενημερωτική, καθώς συλλέγει πληροφορίες από ένα ευρύ φάσμα πηγών, με αποτέλεσμα την άμεση πληροφόρηση και ενημέρωση του κοινού. Οι δημοσιογράφοι καλούνται να διαδραματίσουν το ρόλο του διαμεσολαβητή μεταξύ θεμάτων, ειδήσεων και παρουσίασης στο ευρύ κοινό, συλλέγοντας πληροφορίες από τον διαδικτυακό κόσμο και διαδίδοντας το μέσω των κοινωνικών μέσων και των νέων μέσων, ξεπερνώντας την ατομικότητα του σύγχρονου παραλήπτη πληροφοριών.
Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, οι εφημερίδες και τα περιοδικά έχασαν τώρα την αίγλη που είχαν πριν από αρκετά χρόνια και έχουν αναλάβει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα blogs και οι διάφορες μορφές επικοινωνίας, εργαλεία που άλλαξαν σημαντικά την παραγωγή και τη διανομή ειδήσεων. Οι δημοσιογράφοι χρησιμοποιούν σήμερα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, συσκευές ήχου και εικόνας ως πηγές πληροφόρησης. Η ποιοτική έρευνα έχει οδηγήσει στην κατανόηση και έχει επαληθεύσει ότι η τεχνολογία διανομής του δημοσιογραφικού προϊόντος διατίθεται με διάφορες μορφές, με την ταυτόχρονη ταχεία εξάπλωση του διαδικτύου στον πληθυσμό. Με ταυτόχρονη δημιουργία τάσης για τους μεγάλους ειδησεογραφικούς οργανισμούς, να έχουν το προϊόν τους διαθέσιμο μέσω πολλαπλών εκδόσεων με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων.
Τέλος, η παρούσα εργασία αναλύει πώς οι νέες τεχνολογίες επηρεάζουν τη δημοσιογραφία στο μέγιστο δυνατό βαθμό και φυσικά, πώς έχει αλλάξει πλέον το «παιχνίδι» για τους δημοσιογράφους.