Μάρκετινγκ σε μη κυβερνητική οργάνωση: μελέτη περίπτωσης "Το Χαμόγελο του Παιδιού"
Καπετάνος, Ανδρέας
Σε περιόδους οικονομικής ύφεσης, και πολύ περισσότερο σε περιόδους οξείας οικονομικής κρίσης, όπως αυτή που βιώνει η Ελλάδα, η ύπαρξη και το έργο των ΜΚΟ γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο. Η εύρεση πόρων - χορηγιών και η σχέσεις με τις εμπορικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζονται με αβεβαιότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί να προσπαθούν περισσότερο στον τομέα του Μάρκετινγκ για την επίτευξη των στόχων τους χωρίς όμως να ‘χαθεί ’ η ταυτότητα τους. Στην παρούσα εργασία θα γίνει λόγος γενικά για την σημασία του κοινωνικού μάρκετινγκ , για τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και για τις μορφές μάρκετινγκ που μπορεί να ασκεί. Τέλος παρουσιάζεται ο ΜΚΟ «Το χαμόγελο του Παιδιού».