Μάρκετινγκ σε μη κυβερνητική οργάνωση: μελέτη περίπτωσης "Το Χαμόγελο του Παιδιού"

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μάρκετινγκ σε μη κυβερνητική οργάνωση: μελέτη περίπτωσης "Το Χαμόγελο του Παιδιού"

Καπετάνος, Ανδρέας

Σε περιόδους οικονομικής ύφεσης, και πολύ περισσότερο σε περιόδους οξείας οικονομικής κρίσης, όπως αυτή που βιώνει η Ελλάδα, η ύπαρξη και το έργο των ΜΚΟ γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο. Η εύρεση πόρων - χορηγιών και η σχέσεις με τις εμπορικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζονται με αβεβαιότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί να προσπαθούν περισσότερο στον τομέα του Μάρκετινγκ για την επίτευξη των στόχων τους χωρίς όμως να ‘χαθεί ’ η ταυτότητα τους. Στην παρούσα εργασία θα γίνει λόγος γενικά για την σημασία του κοινωνικού μάρκετινγκ , για τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και για τις μορφές μάρκετινγκ που μπορεί να ασκεί. Τέλος παρουσιάζεται ο ΜΚΟ «Το χαμόγελο του Παιδιού».

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Μη κυβερνητικές οργανώσεις


Greek

2018

http://anaktisis.uowm.gr/10427/


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)