Παραγωγή και marketing γάλακτος. Εταιρεία Νουνού

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Παραγωγή και marketing γάλακτος. Εταιρεία Νουνού

Θωμοπούλου, Μαρία Γεωργία

Thesis
NonPeerReviewed

2010


Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει την παραγωγή και το μάρκετινγκ της εταιρίας Νουνού. Συγκεκριμένα θα αναλυθεί η στρατηγική της και στη συνέχεια θα αξιολογηθεί, μελετώντας παράλληλα και το τμήμα της παραγωγής της. Η μεθοδολογία της εργασίας περιλαμβάνει την πλήρη ανάλυση του ευρύτερου και ειδικότερου περιβάλλοντος της εταιρίας, τη μελέτη του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας αλλά και τις στρατηγικές του βιομηχανικού μάρκετινγκ. Η εργασία στο σύνολό της μελετάει κυρίως το κομμάτι της διανομής και σε δεύτερο βαθμό τη λειτουργία του μάρκετινγκ. Θα δούμε το συνδυασμό αυτών των δύο σε σχέση με το κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας και ειδικά της εταιρίας ΝΟΥΝΟΥ. Στο κεφάλαιο 2 μελετάμε γενικά το μάρκετινγκ ενώ δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στο μάρκετινγκ των εταιριών του εξεταζόμενου κλάδου επιδιώκοντας με αυτόν τον τρόπο να προσδιορίσουμε τις στρατηγικές τους αλλά και τις τεχνικές που ακολουθούν στην αγορά. Στο τρίτο κεφάλαιο μελετάμε την παραγωγή γάλακτος στη χώρα μας, κάνοντας μια ειδική αναφορά στη δυναμική που έχει ο συγκεκριμένος κλάδος σε επίπεδο παραγωγικής διαδικασίας .Στο τέταρτο κεφάλαιο θα κάνουμε μια εκτενή αναφορά στον όρο παραγωγή, στις διαδικασίες και τις εφαρμογές της. Στο πέμπτο κεφάλαιο θα μελετήσουμε την εταιρία ΝΟΥΝΟΥ, σε σχέση με το μάρκετινγκ αλλά και τη διαδικασία παραγωγής την οποία ακολουθεί. Η εργασία θα κλείσει με τα τελικά συμπεράσματα

Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Γαλακτοκομία

Greek

cc_by_nc_nd




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)