Σχεδιασμός και τεχνικές προώθησης προϊόντων με χρήση ψηφιακών μέσων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Product promotion using digital and social media: case study

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2020 (EL)

Σχεδιασμός και τεχνικές προώθησης προϊόντων με χρήση ψηφιακών μέσων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Product promotion using digital and social media: case study

Βαραδίνη, Μαργαρίτα

Η παρακάτω μελέτη διεξήχθη στα πλαίσια πτυχιακής εργασίας της φοιτήτριας Βαραδίνης Μαργαρίτας του τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Καστοριάς, με θέμα “Σχεδιασμός και τεχνικές προώθησης προϊόντων με χρήση ψηφιακών μέσων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης”. Στη μελέτη περιλαμβάνεται και η ανάλυση επιχειρηματικών προφίλ/σελίδων σε συγκεκριμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μιας επιχείρησης πολυεπίπεδου marketing, καθώς και ο υπολογισμός της συχνότητας και της ποσότητας αναρτήσεων σε τριακόσιες εβδομήντα επτά ημέρες έρευνας. Μέσα στη μελέτη περιλαμβάνονται βασικές έννοιες όπως το marketing και η διαφήμιση, η εξέλιξή τους, οι βασικές διαφορές τους και ο τρόπος χρήσης τους για την προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών. Επιπροσθέτως, καταγράφεται η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε και η ερευνητική διαδικασία, στα πλαίσια της οποίας δημιουργήθηκαν επιχειρηματικά προφίλ σε δύο πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία επιλέχθηκαν μέσω δημοσκοπήσεων που βασίζονταν σε συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά, που προωθούν προϊόντα της επιχείρησης που ερευνήθηκε. Σκοπός, λοιπόν, αυτής της μελέτης είναι η διαπίστωση της απόδοσης των κοινωνικών δικτύων σε ότι αφορά τη προώθηση προϊόντων και το αποτελεσματικότερο από αυτά για χρήση για μια επιχείρηση πολυεπίπεδου marketing.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Προώθηση πωλήσεων
Διαφήμιση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Ηλεκτρονικό επιχειρείν


Ελληνική γλώσσα

2020-12


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.