Η ηλεκτρονική προώθηση των τραπεζικών προϊόντων (το e-banking σήμερα). Μια συγκριτική αναφορά σε δικτυακούς τόπους
Χανιωτάκη, Μαρία Ι.
Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται με όσον το δυνατό πιο απλό τρόπο, η χρήση του internet banking από τις τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Αρχικά γίνεται μια σύντομη αναφορά στην εξέλιξη του τραπεζικού συστήματος καθώς και στην χρήση του Marketing από τις τράπεζες, την αναγκαιότητα του και την οργανωτική δομή των τμημάτων του Marketing.
Στην δεύτερη ενότητα παρουσιάζονται τα τραπεζικά προϊόντα και εργασίες. Ακολουθεί η πρώτη γνωριμία με το e-banking, δηλαδή ποιες υπηρεσίες παρέχονται, οι διαδικασίες ένταξης των πελατών, αν υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές που εκτελούνται, πόσο κοστίζουν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές και ποιά τα πλεονεκτήματα που αποκομίζει ο χρήστης αλλά και η τράπεζα από μια τέτοια υπηρεσία.
Στην τρίτη ενότητα, γίνεται παρουσίαση ιστοσελίδων των Ελληνικών τραπεζών που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας και παρέχουν την συγκεκριμένη υπηρεσία. Επίσης θα υπάρξει μια συγκριτική ανάλυση των διαδικτυακών τόπων που θα παρουσιαστούν.