Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή του τρόπου εισαγωγής σε αγορά του εξωτερικού. Η περίπτωση των τηλεπικοινωνιών

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή του τρόπου εισαγωγής σε αγορά του εξωτερικού. Η περίπτωση των τηλεπικοινωνιών

Μαρούλη, Στυλιανή Ν.

Σκοπός της διπλωματικής εργασίας μέσα από την ανάλυση και την εξέταση των παραγόντων που επιδρούν στην επιλογή των στρατηγικών συμμαχιών είναι η δημιουργία πλαισίου γνώσης για την ανάπτυξη των Ελληνικών εταιριών του κλάδου μέσω της διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού με μειωμένο επιχειρηματικό ρίσκο. Με αυτό τον τρόπο θα συνεισφέρει στην ανάπτυξη των τηλεπικοινωνιακών εταιριών, αναδεικνύοντας τη σωστή επιλογή του τρόπου εισαγωγής σε συγκεκριμένες αγορές που έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση του επιχειρηματικού ρίσκου, την ασφαλέστερη διείσδυση σε αγορά του εξωτερικού, την αυξημένη ικανότητα απόφασης ως προς την επιλογή συμμαχιών και την αποδοτικότητα της επένδυσης.

Thesis
NonPeerReviewed

Ελλάδα - Εξωτερικές οικονομικές σχέσεις - Ευρωπαϊκή Ένωση, Χώρες της
Κινητή τηλεφωνία
Επενδύσεις, Ξένες
Στρατηγικές συμμαχίες (Επιχειρήσεις)
Συστήματα τηλεπικοινωνιών
Τηλεπικοινωνία
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Παγκοσμιοποίηση


Greek

2004-04

http://anaktisis.uowm.gr/11255/


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)