Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά την Ψηφιακή Τραπεζική και τη σύγχρονη πραγματικότητα των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. Οι σύγχρονες τραπεζικές συναλλαγές χαρακτηρίζονται από την προσπάθεια για πλήρη μετάβαση στις Ψηφιακές Υπηρεσίες, μέσω επίτευξης πλήρους διαδραστικού περιβάλλοντος. Η έως τώρα πρόοδος πέτυχε την αύξηση της προσβασιμότητας των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, ωστόσο δεν έχει επέλθει αισθητή αύξηση της τραπεζικής εμπιστοσύνης. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός της Ψηφιακής Τραπεζικής, γίνεται μια σύντομη αναφορά στην ιστορική εξέλιξη της μέσα στα χρόνια και έπειτα παρουσιάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση των νέων ψηφιακών υπηρεσιών. Στο δεύτερο κεφάλαιο διακρίνονται οι μορφές των Ψηφιακών τραπεζικών υπηρεσιών, περιγράφοντας τη κάθε μία ξεχωριστά. Συνεχίζοντας γίνεται αναφορά στη χρήση των συστημάτων διαχείρισης του όγκου δεδομένων και πληροφοριών από τα τραπεζικά συστήματα. Το τέταρτο κεφάλαιο πραγματεύεται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν για τους τραπεζικούς οργανισμούς και τους χρήστες - πελάτες. Έπειτα ορίζονται οι κίνδυνοι που μπορούν να προκύψουν από την χρήση των ψηφιακών συναλλαγών, ειδικότερα, τα συστήματα και η πολιτική ασφαλείας που ακολουθείται για την αντιμετώπιση τους από τους τραπεζικούς οργανισμούς. Η πτυχιακή εργασία ολοκληρώνεται με το πέμπτο κεφάλαιο, όπου παρουσιάζονται συνοπτικά οι ενέργειες των τεσσάρων συστημικών Τραπεζών στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του έτους 2020 για τον άμεσο συντονισμό των υπηρεσιών τους στην παγκόσμια κρίση του κορονοϊού.