Η παρούσα εργασία διερευνά την ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας των επιχειρήσεων μέσω της εφαρμογής των συστημάτων logistics. H επιχείρηση που επιλέξαμε να μελετήσουμε, την επιρροή που δέχεται από την εφαρμογή των συστημάτων logistics, είναι η Coca Cola 3E. Ερευνούμε τα βασικά θεωρητικά και πρακτικά χαρακτηριστικά των συστημάτων CRM και Outsourcing. Το πρακτικό σκέλος αναφέρεται στις συνέπειες που δέχεται η Coca Cola 3E από την εφαρμογή των δύο αυτών συστημάτων στη λειτουργία της εφοδιαστική της αλυσίδας. Επίσης, μελετούμε την προοπτική εφαρμογής του συστήματος logistics στην εφοδιαστική αλυσίδα της Coca Cola 3E. Το σύστημα CRM ασκεί τη μεγαλύτερη επίδραση στην ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας της Coca Cola 3E λόγω του αναβαθμισμένου ρόλου που έχουν οι τελικοί πωλητές των προϊόντων της εταιρίας. Το σύστημα Outsourcing επηρεάζει τη διάρθρωση των αρμοδιοτήτων της εταιρίας λόγω της ανάθεσης έργων σε εξωτερικούς συνεργάτες της εταιρίας.