Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει την εγχώρια αγορά των υγρών καυσίμων και λιπαντικών για οχήματα και τη διαμόρφωση της Στρατηγικής Ανάπτυξης JETOIL για το έτος 2010. Επειδή οι περισσότεροι από JETOIL πωλήσεων της εταιρείας από την πώληση των υγρών καυσίμων και λιπαντικών για οχήματα εστίαση αυτή η εργασία σε αυτόν τον τομέα.
Πρώτα θα πρέπει να κάνει την έρευνά του στον τομέα των καυσίμων και των λιπαντικών να καταλάβουμε γιατί είναι μια βιομηχανία που αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα και η αγορά είναι κορεσμένη. Υπάρχει τεράστιο ανταγωνισμό με την ύπαρξη των γιγαντιαίων πολυεθνικών επιχειρήσεων, γεγονός που καθιστά δύσκολη την ανάπτυξη του τομέα της αγοράς μιας εταιρείας όπως JETOIL. Γι 'αυτό είναι αναγκαίο να διορθωθεί το σχεδιασμό, την οργάνωση και το σχεδιασμό ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την επίτευξη των στόχων της JETOIL και επιτυχή εξέλιξη.