Εξωστρεφής προσανατολισμός μιάς επιχείρησης σε διεθνείς αγορές
Κοκκαλιάρη, Άννα
Η διεθνής οικονομική συγκυρία και ειδικότερα η κρίση της Ελληνικής οικονομίας, επιβάλλει στις Ελληνικές επιχειρήσεις την εξωστρεφή ανάπτυξη. Η εξωστρέφεια και ο εξαγωγικός προσανατολισμός αποτελεί πλέον το βασικό όπλο των επιχειρήσεων στον αγώνα για επιβίωση και ανάπτυξη. Στην παρούσα εργασία, αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να σχεδιαστεί και υλοποιηθεί ένα επιχειρηματικό σχέδιο με εξαγωγικό προσανατολισμό. Λόγω του τεράστιου ανταγωνισμού στις διεθνείς αγορές, ένα προσεκτικά σχεδιασμένο business plan αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας του εγχειρήματος και ελαχιστοποιεί τους επιχειρηματικούς κινδύνους.