δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Τα δίκτυα διανομής του προϊόντος αποτελούνται από εκείνες τις επιχειρήσεις οι οποίες μεσολαβούν στην πώληση του προϊόντος της επιχείρησης (π.χ. μεσίτες, αντιπρόσωποι κ.λπ.) ή/ και αγοράζουν το προϊόν της επιχείρησης προς μεταπώληση (π.χ. χονδρέμποροι, λιανέμποροι κ.λπ.). Η φυσική διανομή αναφέρεται στο σχεδιασμό, εφαρμογή και έλεγχο της φυσικής ροής υλικών, τελικών προϊόντων και σχετικών πληροφοριών από τον τόπο παραγωγής στον τόπο κατανάλωσης με στόχο την ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών. Η διανομή του προϊόντος είναι ένα από τα τέσσερα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ όπως είναι ευρύτατα γνωστό και περιλαμβάνει όλες τις αποφάσεις και δραστηριότητες στις οποίες προβαίνει μια επιχείρηση οι οποίες αφορούν στη ροή του προϊόντος από τον παραγωγό στον τελικό αγοραστή. Σκοπός των δραστηριοτήτων αυτών είναι η διαθεσιμότητα των προϊόντων στον κατάλληλο χρόνο, στον κατάλληλο τόπο και με την κατάλληλη παροχή υπηρεσιών. Οι δραστηριότητες αυτές πρέπει σήμερα να διέπονται έντονα από τον προσανατολισμό στις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Συστήματα διανομής
Συστήματα διανομής
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.