Η εργασία αναφέρεται στον αναλυτικό και λεπτομερή έλεγχο και στην καταγραφή των διαδικασιών και υπηρεσιών που παρέχει ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου στους δημότες του. Ειδικότερα, δίνουμε έμφαση στην οικονομική διαχείριση του Δήμου, όσον αφορά τους νόμους τους οποίους τηρεί, έτσι ώστε να είναι καλύτερη η διαβίωση των πολιτών. Επιπρόσθετα , αυτό μπορεί να διακριθεί από την ανάθεση κάποιων έργων υποδομής στους δικαιούχους έπειτα από την προκαθορισμένη δημοπρασία ( το έργο το αναλαμβάνει εκείνος ο οποίος καταθέτει τη χαμηλότερη προσφορά σε κόστος). Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά τον οικονομικό κλάδο του δήμου ασχολείται με τις συμβάσεις έργου, τον προϋπολογισμό των εσόδων και εξόδων του δήμου, την πληρωμή των έργων, την καταμέτρηση δαπανών καθώς και την πληρωμή τους. Επίσης, ο δήμος μη τηρώντας την αναλυτική λογιστική στην υπάρχουσα χρήση και έχοντας ένα δείγμα παραστατικών είτε αγορών, είτε δαπανών τα αναλύει μέσω του κλαδικού λογιστικού σχεδίου ( Π.Δ. 315/99). Εν κατακλείδι, παραθέτει γενικές πληροφορίες όσον αφορά στην ανάλυση των λογαριασμών του, την κοστολόγηση των δαπανών του, καθώς επίσης και κάποιους πίνακες διάθεσης πάγιων στοιχείων, εκκρεμοτήτων (δικαστικών και μη) και συμπεράσματα τα οποία αναφέρουν το τελικό αποτέλεσμα χρήσης.