Μάρκετινγκ μη κυβερνητικών οργανώσεων: η περίπτωση του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ
Αντωνόπουλος, Νικόλαος
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η διερεύνηση της εφαρμογής του μάρκετινγκ από τις ΜΚΟ κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών. Αρχικά, διενεργείται αναλυτική περιγραφή για την κοινωνική οικονομία, το μίγμα μάρκετινγκ και το κοινωνικό μάρκετινγκ. Γίνεται μια ιστορική ανάδρομη για τις ΜΚΟ, τον ρόλο, τα προβλήματα και τις πηγές χρηματοδότησης τους. Στην συνέχεια, γίνετε κατηγοριοποίηση των ελληνικών ΜΚΟ σύμφωνα με διάφορα κριτήρια και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις ελληνικές περιβαλλοντικές ΜΚΟ. Τέλος, ασχολείται αποκλειστικά με τον ΜΚΟ «Αρκτούρος». Τις δραστηριότητες και το έργο του στα 20 χρόνια δράσης του, και στον τρόπο χρηματοδότησης του.