Τα χρησιμοποιούμενα κανάλια διανομής και μέσα προώθησης των ελληνικών επιχειρήσεων νωπών φρούτων
Λογγινίδης, Αριστείδης
Στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας του τελευταίου εξαμήνου του τμήματος του Διεθνούς Εμπορίου, καλούμαι να παρουσιάσω μια έρευνα μάρκετινγκ σχετικά με τα κανάλια διανομής και τα μέσα προώθησης των ελληνικών επιχειρήσεων εξαγωγής νωπών φρούτων. Στην προσπάθεια αυτή, συμβάλει καίρια η ύπαρξη αρκετών επιχειρήσεων που εμπορεύονται και διακινούν νωπά φρούτα, στην ευρύτερη περιοχή του τόπου διαμονής μου. Παρόλα αυτά στην έρευνα χρησιμοποιείται επιπρόσθετη ανάλογη βιβλιογραφία αλλά και το Διαδίκτυο, που προσφέρει πλήθος πληροφοριών για παρόμοιες επιχειρήσεις στο εξωτερικό.