Σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσει στον αναγνώστη την έννοια και τις κυριότερες στρατηγικές διεθνούς επέκτασης μιας επιχείρησης. Αναλύονται τα χαρακτηριστικά μιας πολυεθνικής επιχείρησης , οι τρόποι διεθνοποίησής της καθώς και οι ωφέλειες από αυτού του είδους την επιχειρηματική δραστηριότητα. Δίνεται στον αναγνώστη η ευκαιρία να κατανοήσει την έννοια της Πολυεθνικής καθώς και τις μορφές που μπορεί να έχει παραθέτοντας παράλληλα την ιστορική αναδρομή, την οργανωτική δομή τους, τις στρατηγικές διεθνοποίησης καθώς και τη γεωγραφία των εταιρειών αυτών. Παρουσιάζονται αναλυτικά οι Ξένες Άμεσες Επενδύσεις, τα είδη τους και οι επιδράσεις της προσέλκυσης αυτών των επενδύσεων για τις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες οικονομίες καθώς και η κλαδική κατανομή αυτών. Παρουσιάζονται οι θεωρίες της διεθνοποίησης του εμπορίου, αναλύονται με παραδείγματα οι στρατηγικές παραγωγής των πολυεθνικών επιχειρήσεων αλλά και οι στρατηγικές έρευνας και ανάπτυξης τους. Τέλος γίνεται η παρουσίαση μιας μελέτης περίπτωσης, της εταιρείας ΤΙΤΑΝ, όπου παρουσιάζεται η διαχρονική διαδρομή διεθνοποίησής και καθιέρωσής της ως έναν όμιλο με κυρίαρχη θέση όχι μόνο στην εγχώρια αγορά αλλά και στη διεθνή.