Μάρκετινγκ πολυεθνικών εταιριών = Marketing of intrnational corporations

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μάρκετινγκ πολυεθνικών εταιριών = Marketing of intrnational corporations

Καλυβιώτου, Ευφροσύνη

Οι επιχειρήσεις σήμερα, αν θέλουν να είναι ανταγωνιστικές είναι αναγκαίο να στρέφονται όχι μόνο προς την εσωτερική αγορά αλλά οπωσδήποτε και προς την εξωτερική, τους καταναλωτές και αγοραστές προϊόντων άλλων χωρών. Το κίνητρο που ωθεί τις πολυεθνικές επιχειρήσεις για εξάπλωση στις διάφορες χώρες είναι οι δυνατότητες που τις παρουσιάζονται για περισσότερα κέρδη. Ειδικότερα οφέλη γι' αυτές, μπορεί να είναι το «άνοιγμα» σε καινούργιες αγορές και οι ευνοϊκότεροι όροι δραστηριοποίησης που τις προσφέρονται (π.χ. χαμηλότερες αμοιβές στο προσωπικό, δυνατότητα επανεξαγωγής κεφαλαίων και κερδών, δυνατότητα χρησιμοποίησης πρώτων υλών της χώρας υποδοχής, ευνοϊκότερες εργασιακές σχέσεις κτλ.). Ταυτόχρονα όμως, η απόφαση μιας επιχείρησης για διεθνοποίηση εγκυμονεί κινδύνους λόγω των κυμαινόμενων τιμών των του συναλλάγματος, των ασταθών κυβερνήσεων, των προστατευτικών εμποδίων, του υψηλού κόστους προσαρμογής του προϊόντος και του τρόπου μετάδοσης των μηνυμάτων και πολλών άλλων παραγόντων. Με δεδομένα τα πιθανά οφέλη και τους κινδύνους που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν οι πολυεθνικές επιχειρήσεις, καθίσταται αναγκαία η εκ των προτέρων εφαρμογή ενός συστήματος δράσης συμφώνου με τις αρχές του σύγχρονου μάρκετινγκ.

Thesis
NonPeerReviewed

Διεθνές μάρκετινγκ
Πολυεθνικές εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση


Greek

2005

http://anaktisis.uowm.gr/4195/


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)