Μέτρηση καινοτομικότητας των επιχειρήσεων της νήσου Χίου: μελέτη για την ύπαρξη cluster επιχειρήσεων στον τομέα της μαστίχας
Αϊβαλιώτης, Ευάγγελος
Στη σύγχρονη εποχή αυτό που μετράει προκειμένου μια επιχείρηση να μπορέσει να ξεχωρίσει προσφέροντας στην αγορά είτε διαφορετικά αγαθά είτε διαφορετικές υπηρεσίες, είναι η δυναμική που έχει να λαμβάνει και να αναγνωρίζει στη δομική εξέλιξη του βιομηχανικού κλάδου καθώς και τη θέση που έχει αλλά και που θα μπορούσε να αποκτήσει στο μέλλον.
Στη συγκεκριμένη εργασία θα αξιολογηθούν οι καινοτόμες δράσεις βοηθούν την επιχείρηση να επηρεάσει το περιβάλλον δράσης, αλλά και πως το περιβάλλον τη παρακίνησε να βελτιωθεί και να ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά. Στη παρούσα μελέτη θα δούμε πως μέσα από καινοτόμες δράσεις οι οποίες είναι απόρροια των clusters, μπορεί η μαστίχα της Χίου να γίνει ακόμα ποιο εμπορεύσιμο και ανταγωνιστικό προϊόν στη παγκόσμια αγορά.