Η στάση των φοιτητών απέναντι στα Μ.Μ.Ε. και στη διαφήμιση
Πιτιντζόγια, Μαρία
Στην παρακάτω εργασία μελετάται η στάση και η συμπεριφορά των
καταναλωτών στη διαφήμιση των προϊόντων ή υπηρεσιών ή ιδεών από την
προβολή των μέσων μαζικής επικοινωνίας. Σκοπός είναι να ενημερωθούν
οι αναγνώστες για το πώς επηρεάζονται ως τελικοί καταναλωτές στις
επιλογές τους και ουσιαστικά, να γίνει κατανοητός ο τρόπος λειτουργίας της
διαφήμισης ως ψυχολογική επιρροή στον χαρακτήρα τους. Είναι γενικά
παραδεκτό ότι όλος ο πληθυσμός αποτελεί αντικείμενο μελέτης, λόγω του
όγκου των δεδομένων, περιοριζόμαστε στην στάση των νέων και ιδιαίτερα
των φοιτητών. Τα αποτελέσματα που θα προκύψουν, μέσω των
ερωτηματολογίων, θα αποτελέσουν το ερέθισμα για σφαιρικότερη κριτική
άποψη στις επιλογές που γίνονται στην καθημερινότητα μας. Τα
διαγράμματα που ακολουθούν καθορίζουν σημαντικά σημεία, τονίζοντας
μια μικρογραφία της κοινωνίας και της επιλογές της. Αξίζει να σημειωθεί ότι
με την έρευνα αυτή προσεγγίσαμε βασικές πτυχές της στάσης των
φοιτητών απέναντι στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στη διαφήμιση, μέσω
μιας οπτικής γωνίας της επιστήμης του Μάρκετινγκ.