Στην ελληνική ξενοδοχεία σύντομα έγινε αντιληπτή η σπουδαιότη¬τα του μάρκετινγκ, καθώς και το γεγονός ότι οι τεχνικές και οι μέ¬θοδοι του συντονιστικού μάρκετινγκ δεν πρέπει να είναι "αποκλει¬στικότητα" των μεγάλων ξενοδοχείων και εστιατορίων.
Ορισμένοι διευθυντές ξενοδοχείων αλλά και ιδιοκτήτες-ξενοδόχοι, διαπιστώνοντας τη σημασία του συντονιστικού μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις τους, "αποστασιοποιήθηκαν" από τη καθημερινότητα της μονάδας τους, "ξέφυγαν" από τη ρουτίνα των "παλιών γνωστών διαδικασιών διοίκησης" και δημιούργησαν ένα σχέδιο-πλαίσιο συντονιστικού μάρκετινγκ που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της μικρής, μεσαίας ή μεγάλης μονάδας τους.
Παρ' όλη όμως την αναγνώριση του ρόλου του μάρκετινγκ οι περισσότεροι ξενοδόχοι καθυστέρησαν ή δεν προχώρησαν στην επιστημονική εφαρμογή των αρχών, μεθόδων και τεχνικών του.