Η συμμετοχή των ελληνικών επιχειρήσεων σε εμπορικές εκθέσεις/ εκδηλώσεις των χωρών της ΝΑΕ και του Εύξεινου Πόντου, ως μέσο προώθησης του ελληνικού εξαγωγικού εμπορίου και οι προοπτικές ανάπτυξης της περιφερειακής εκθεσιακής συνεργασίας
Η συμμετοχή των ελληνικών επιχειρήσεων σε εμπορικές εκθέσεις/ εκδηλώσεις των χωρών της ΝΑΕ και του Εύξεινου Πόντου, ως μέσο προώθησης του ελληνικού εξαγωγικού εμπορίου και οι προοπτικές ανάπτυξης της περιφερειακής εκθεσιακής συνεργασίας
Λαγκουράνη, Ειρήνη
Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί η εκθεσιακή δραστηριότητα των ελληνικών επιχειρήσεων στις χώρες της ΝΑΕ και του Εύξεινου Πόντου, το επίπεδο υποδομής, ο στρατηγικός σχεδιασμός προώθησης των ελληνικών προϊόντων και η χορήγηση ειδικών προγραμμάτων χρηματοδότησης των εκθέσεων, τα προβλήματα συμμετοχής στις διεθνείς εμπορικές εκθέσεις των χωρών αυτών καθώς και οι παράγοντες επιτυχίας συμμετοχής των ελληνικών εξαγωγικών ενώσεων.