Το κινηματογραφικό προϊόν στην ελληνική και διεθνή αγορά
Πωγωνάτος, Πρόδρομος
Η παρούσα εργασία θα προσπαθήσει να αναλύσει το τι συμβαίνει σε αυτές τις επιμέρους βιομηχανίες. Λόγω του ότι η βιομηχανία του κινηματογράφου παρουσιάζει διαφορετικό βαθμό ανάπτυξης από χώρα σε χώρα θα προσπαθήσουμε η ανάλυση να καλύψει οσο το δυνατόν μεγαλύτερο γεωγραφικό πλάτος του πλανήτη μας. Πιο συγκεκριμένα τα στοιχεία τα οποια συγκεντρώθηκαν αφορούν τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τις χώρες της Κεντροανατολικής Ευρώπης και τα Βαλκάνια, τις Η.Π.Α, την Λατινική Αμερική και την Ασία. Επίσης αναλύονται οι παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των ατόμων ως προς τον κινηματογράφο αλλα και τους σύγχρονους τρόπους προώθησης των
κινηματογραφικών ταινιών. Επίσης εντοπίζεται το πρόβλημα του Ευρωπαϊκού κινηματογράφου έναντι του αμερικανικού και αναλύουμε τις ενέργειες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την τόνωση του.