Οι ξένες επιχειρήσεις κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα ως παράγοντες απασχόλησης και οικονομικής ανάπτυξης : (με Μ.Υ.Θ ''case study'' MOTOROLA SPA)
Γκιουρίδης, Σωτήριος
Λαζαρίδης, Αντώνιος
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μπορεί να διακριθούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μιας διεθνούς εταιρείας της MOTOROLA και στην συνέχεια μέσα από τις γνώσεις που αποκομίσαμε μέσα από το τμήμα της σχολής μας να εξεταστούν οι στρατηγικές και τις τακτικές που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την MOTOROLA να διατηρήσει μια σταθερή ανοδική πορεία προς την κορυφή της αγοράς.