Ηλεκτρονικά Επιχειρησιακά Μοντέλα, Είδη-Κατηγορίες Ταξινόμησης-Εφαρμογές είναι το αντικείμενο αυτής της εργασίας. Αρχικά γίνεται μια αναφορά και δίδονται ορισμοί για την έννοια του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και τις ανάλογες διαφορές μεταξύ τους καθώς και για τα Ηλεκτρονικά Επιχειρησιακά Μοντέλα και τη σχέση τους με τη στρατηγική.
Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα κριτήρια ταξινόμησης των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών μοντέλων και γίνεται ανάπτυξη αυτών, σύμφωνα με τους συγγραφείς Timmers, Rappa και των μεταξύ τους σύγκριση μοντέλων καθώς και με την έρευνα του Eltrun.
Κατόπιν παρουσιάζονται κάποια παραδείγματα εφαρμογής από την ξένη και ελληνική πραγματικότητα, σύμφωνα με το υπόδειγμα του Timmers και τέλος ακολουθούν τα συμπεράσματα που έχουν προκύψει από την παραπάνω εργασία.