Η επικοινωνιακή στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων. Η διαφήμιση ως μοχλός προώθησης της εξαγωγικής δραστηριότητας
Αββανίδης, Βασίλειος
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η παρουσίαση και η κατανόηση της επικοινωνιακής στρατηγικής των ελληνικών επιχειρήσεων και την διαφήμιση ως μοχλού προώθησης της εξαγωγικής δραστηριότητας.
Στα πλαίσια αυτά περιγράφονται οι στρατηγικές εξαγωγών των ελληνικών επιχειρήσεων, οι στρατηγικές εξαγωγικού μάρκετινγκ, η επικοινωνία και η διαφήμιση στις εξαγωγικές επιχειρήσεις και η ολοκληρωμένη επικοινωνιακή πολιτική. Ακόμα παρουσιάζονται τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου και τα συμπεράσματα που βγήκαν από αυτή την ερεύνα.
Επίσης αναλύεται η επικοινωνιακή στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων, οι στρατηγικές προώθησης στο διεθνές μάρκετινγκ και ο ρόλος των επικοινωνιών, η διαδικασία προώθησης και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της. παρακάτω παρουσιάζεται η επικοινωνιακή στρατηγική των ελληνικών επιχειρήσεων ως αποτελεσματικότερη όταν το προϊόν είναι επώνυμο. Γίνεται παρουσίαση της διαφήμισης ως μοχλός προώθησης της εξαγωγικής δραστηριότητας, παρουσιάζονται τα μέσα μαζικής επικοινωνίας και αναλύεται ο σχεδιασμός της διαφημιστικής εκστρατείας. Επίσης παρουσιάζονται οι τύποι διαφημιστικής εκστρατείας, οι συνεργάτες που εμπλέκονται στην ανάπτυξη της εκστρατείας, οι προσφερόμενες υπηρεσίες της διαφημιστικής εταιρίας και η διαφήμιση στο διαδίκτυο.
Συνοψίζοντας, η επικοινωνιακή στρατηγική είναι απαραίτητη και πολύ σημαντική για την επιτυχία της εξαγωγικής δραστηριότητας των ελληνικών επιχειρήσεων. Όπως επίσης και η διαφήμιση αποτελεί τον κυριότερο μοχλό ανάπτυξης της εξαγωγικής δραστηριότητας.