Σε μία περίοδο ευρύτερης ύφεσης κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών θεσμών και δεδομένων, θα μπορούσαμε είτε να παραδοθούμε στο αβέβαιο μέλλον είτε να αναζητήσουμε ένα πιθανότερο μέλλον σε τομείς που η Ελλάδα και η ελληνική οικονομία θα μπορούσε να στηρίξει. Για το δεύτερο λόγο και για λόγους προσωπικής προτίμησης της ομάδας μας προς το κλάδο τη μόδας, θελήσαμε να αφουγκραστούμε μέσω της πτυχιακής μας έρευνας σε τη φάση βρίσκεται ο χώρος της μόδας και τη στάση διατηρούν οι καταναλωτές δεδομένου των οικονομικών δυσχερειών. Το πρώτο μέρος της εργασίας μας είναι θεωρητικό και περιλαμβάνει το θεωρητικό υπόβαθρό των εννοιών της μόδας, του marketing και της έννοιας του καταναλωτισμού, ενώ στο δεύτερο μέρος γίνεται μία εμπεριστατωμένη ανάλυση στα κρίσιμα ευρήματα της έρευνας μας.