Έρευνα αγοράς και καταναλωτικής συμπεριφοράς των σπουδαστών του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας στις διαδικτυακές αγορές
Πολίτης, Κωνσταντίνος
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο τη μελέτη και ανάλυση των καταναλωτικών προτιμήσεων των σπουδαστών του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στις διαδικτυακές αγορές, στη χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση πρωτογενών και δευτερογενών και στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται από έρευνα αγοράς σε σπουδαστές του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, στις πόλεις Κοζάνης, Καστοριάς, Γρεβενών, τα οποία συλλέχθηκαν με τη μέθοδο των δομημένων ερωτηματολογίων χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις.