Οι νέες τεχνολογίες και πιο συγκεκριμένα τα πολυμέσα και ο συνδυασμός ήχου και βίντεο, ως βασικό τους «όπλο», μας παρέχουν την δυνατότητα, σε συνδυασμό με την φαντασία, το ταλέντο και την παραγωγικότητα να δημιουργήσουμε πολυμεσικές εφαρμογές μέσα από τις οποίες θα βοηθήσουμε επιχειρήσεις να προβληθούν στο καταναλωτικό κοινό και όχι μονό. Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η παρουσίαση της σύλληψης, της οργάνωσης και τέλος της δημιουργίας μια πολυμεσικής εφαρμογής η οποία θα προβάλει κάθε δυνατή πληροφορία που αφορά την γαλακτοβιομηχανία «ΤΡΙΚΚΗ» στην περιοχή των Τρικάλων. Μέσα από την εφαρμογή, θα γίνουν γνωστά στο κοινό όχι μόνο τα προϊόντα που παράγει η εταιρία αλλά και σημαντικές πληροφορίες που αφορούν στην ιστορία, στις εγκαταστάσεις, στους συνεργάτες καθώς επίσης και μια μικρή ξενάγηση στον χώρο της γαλακτοβιομηχανίας.
Για την ολοκλήρωση της εφαρμογής βασικός συντελεστής ήταν το Macromedia Director MX πάνω στο οποίο «στήθηκε» η εφαρμογή. Υπήρξαν και άλλα βοηθητικά πρόγραμμα όπως το Any Video Converter, το Photoshop CS4 αλλά και το Microsoft Office Word τα οποία συντέλεσαν στην ολοκλήρωση τόσο της εφαρμογής όσο και της πτυχιακής εργασίας.