Η πτυχιακή έχει ως θέμα
τις
μορφές
κινητού
εμπορίου
(m-commerce)
ανάμεσα
σε
επιχειρήσεις
και
αναλύει
τα
είδη
των
ηλεκτρονικών
συναλλαγών
που
μπορούν
να
διεκπεραιωθούν
μεταξύ
τους.
Επίσης
,
επιχειρήθηκε
να
αναλυθεί
η
έννοια,
το
περιεχόμενο, ο
ρόλος
και
οι
εφαρμογές
του
m- commerce. Το Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Μ - Commerce) βασίζεται στο Internet και το Web και αποτελεί στις μέρες μας μια νέα εμπορική χρήση του Internet (Ε -Business). Η εργασία αναφέρεται στις δραστηριότητες του m - commerce όπως την sms/mms διαφήμιση, η οποία θεωρείται ως μια πρόκληση για το μέλλον του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου.