Η εργασία αυτή αποσκοπεί στην καταγραφή των σημαντικότερων στοιχείων σχετικά με τις δισκογραφικές εταιρίες την σημερινή εποχή, της δημόσιες σχέσεις τους και τα προγράμματα επικοινωνίας που χρησιμοποιούν. Σε αυτό το πλαίσιο, παρουσιάζονται πρώτα τα βασικά χαρακτηριστικά των δισκογραφικών εταιριών και των τεχνικών που αυτές χρησιμοποιούν σχετικά με το μάρκετινγκ, την αποφυγή της πειρατείας και άλλα, ενώ επιπλέον γίνεται μια αναφορά και στην διάρθρωση και λειτουργία των δισκογραφικών εταιριών, εστιάζοντας και στην Ελληνική πραγματικότητα. Πέραν των ανωτέρω, έγινε και εμπειρική έρευνα μέσω διενέργειας συνεντεύξεων με ανθρώπους από τον χώρο της μουσικής. Όπως φάνηκε, το διαδίκτυο αποτελεί ένα μέσο που ανάλογα με τον τρόπο χρήσης του μπορεί να έχει θετικά ή αρνητικά αποτελέσματα. Επιπλέον, στο θέμα της πειρατείας στο διαδίκτυο οι απόψεις διίστανται, καθώς από τη μια μεριά υπάρχει η άποψη ότι η πειρατεία είναι κλοπή, «ιδιότυπη μαστροπεία» που πλήττει όχι μόνο τις δισκογραφικές εταιρείες επηρεάζοντας τις τιμές και τις πωλήσεις των CDs, αλλά και τους ίδιους του καλλιτέχνες με τον υποβιβασμό του επαγγέλματος του, ενώ από την άλλη μεριά διαδίδει γρήγορα και ανέξοδα τη μουσική. Επίσης αξιοσημείωτο είναι πως οι ασχολούμενοι με την μουσική δεν είναι αισιόδοξοι, ούτε για την προστασία της δουλειάς τους με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, αλλά ούτε και για την τύχη οποιασδήποτε νομικής προσπάθειας εναντίων της πειρατείας στο διαδίκτυο.