Τα κίνητρα κατανάλωσης των νέων καταναλωτών στην Ελλάδα: η περίπτωση της LACTA
Μαρτζακλή, Αθανασία- Πούλια
Χρυσοπούλου, Έρση
Η παρούσα εργασία βασίζεται σε μία έρευνα σχετικά με τα κίνητρα κατανάλωσης των νέων καταναλωτών στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρονται τα καταναλωτικά κίνητρα βάση των οποίων ο νέοι προτιμούν να καταναλώνουν τη σοκολάτα Lacta. Ακόμα, γίνεται αναφορά στην ιστορία της Lacta αλλά κυρίως στα μηνύματα και στον τρόπο με τον οποίο τα επικοινωνεί στο καταναλωτικό κοινό της. Στόχος της έρευνας είναι να διερευνηθούν οι σημαντικότεροι ηδονικοί αλλά και χρηστικοί λόγοι για τους οποίους οι καταναλωτές προτιμούν τόσο να πηγαίνουν για ψώνια όσο και να καταναλώνουν σοκολάτα Lacta.