Επωνυμία προϊόντος και συμπεριφορά καταναλωτή

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Επωνυμία προϊόντος και συμπεριφορά καταναλωτή

Κιουτσούκη, Στυλιανή-Ευαγγελία
Κιρακοσιάν, Αναϊτ

Το θέμα της συγκεκριμένης πτυχιακής είναι η επωνυμία του προϊόντος και η συμπεριφορά του καταναλωτή. Το ερευνητικό μας ερώτημα είναι σε ποιο βαθμό επηρεάζεται ο καταναλωτής από τα επώνυμα προϊόντα προκειμένου να κατανοήσουμε τον τρόπο και τον βαθμό επιρροής των καταναλωτών επικεντρωθήκαμε στην ανάλυση των στρατηγικών μάρκετινγκ, την επωνυμία του προϊόντος και τα χαρακτηριστικά αυτής, τι θεωρείται ισχυρό επώνυμο προϊόν, με ποια κριτήρια παίρνει αποφάσεις ο καταναλωτής πριν επιλέξει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε πέρα από την βιβλιογραφική έρευνα, είναι η εμπειρική έρευνα μέσω ερωτηματολογίου, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 2013 σε μεγάλα εμπορικά κέντρα. Το δείγμα αυτής της έρευνας είναι τυχαίο. Συνοπτικά, τα σημαντικότερα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν ότι η πλειοψηφία των ερωτηθέντων επηρεάζονται λίγο από την προβολή των προϊόντων μέσω των ΜΜΕ. Ωστόσο επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από την στόμα σε στόμα επικοινωνία με κίνδυνο να διαμορφώνουν λανθασμένες ή ορθές απόψεις για προϊόντα τα οποία δεν έχουν δοκιμάσει. Παρ’ όλα αυτά η χρήση δωρεάν δειγμάτων τείνει να πείσει για την ποιότητα τους το μισό δείγμα ενώ το άλλο μισό να μην επηρεάζεται από αυτόν τον τρόπο διαφήμισης. Οι επιλογές των καταναλωτών επηρεάζονται από την εμφάνιση του προϊόντος σε μεγάλο βαθμό, ενώ λόγω της οικονομικής δυσχέρειας οι μισοί από τους ερωτηθέντες προτιμούν τα προϊόντα της ιδιωτικής ετικέτας, παρόλο που θεωρούν ότι υστερούν σε ποιότητα. Από την άλλη, παρατηρείται η αφοσίωση στη μάρκα παρά την οικονομική δυσκολία που αντιμετωπίζουν.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Καταναλωτική συμπεριφορά


Greek

2014

http://anaktisis.uowm.gr/5140/


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)