Η επίδραση των ψυχογραφικών χαρακτηριστικών των νέων καταναλωτών στην αποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών των επιχειρήσεων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επίδραση των ψυχογραφικών χαρακτηριστικών των νέων καταναλωτών στην αποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών των επιχειρήσεων

Καρτεράκη, Ειρήνη-Ελισάβετ

Στην παρούσα εργασία διερευνάται η συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς τα ψυχογραφικά του χαρακτηριστικά (psychographic characteristics) και την τάση του να επηρεάζεται από τις προωθητικές ενέργειες των επιχειρήσεων (deal proneness). Για τη διερεύνηση του βασικού ερωτήματος της παρούσας εργασίας διεξήχθη πρωτογενής έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 392 ερωτηθέντες. Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS 17.0. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως ψυχογραφικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή όπως η σημασία που δίνει στην ποιότητα, η τάση του να δοκιμάζει νέα προϊόντα, οι αντιλήψεις του ως προς τους οικονομικούς του περιορισμούς, ο παρορμητισμός του και η αυτοπεποίθηση του επηρεάζουν την πρόθεση του να δέχεται και να χρησιμοποιεί προωθητικές ενέργειες όπως κουπόνια, δώρα τύπου 1+1, προωθητικά φυλλάδια καταστημάτων, εκπτώσεις, διάφορα δώρα.

Thesis
NonPeerReviewed

Προώθηση πωλήσεων
Καταναλωτική συμπεριφορά


Greek

2012

http://anaktisis.uowm.gr/5181/


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)