Η Ευρωπαϊκή αγορά ενδυμάτων και οι τρόποι προώθησης τους στην διεθνή αγορά
Γκαγκανάτσιου, Ιωάννα
Θέμα της εργασίας είναι η εμπορία των ενδυμάτων και οι τρόποι προώθησης τους. Στο χώρο του έτοιμου ενδύματος τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται μια αλλαγή στη δομή της εγχώριας και Ευρωπαϊκής αγοράς. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η παραγωγή καθώς και η διάθεση τον προϊόντων έχει αλλάξει όπως έχει αλλάξει και το μέγεθος των παραγόμενων ποσοτήτων από Ευρωπαϊκές εταιρίες.Το κυρίαρχο κανάλι διανομής μέχρι τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας ήταν τα μεμονωμένα καταστήματα οπότε και έκαναν την εμφάνισή τους και στην εγχώρια αγορά οι πρώτες ξένες αλυσίδες οι οποίες είχαν ήδη μακρόχρονη παρουσία στο εξωτερικό. Έτσι και οι Ελληνικές και οι Ευρωπαϊκές εταιρίες που αποτελούν κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς και δραστηριοποιούνταν στο χώρο του ενδύματος είτε παραγωγικές είτε εμπορικές , άρχισαν να αναπτύσσουν δίκτυο καταστημάτων με τη δική τους επωνυμία. Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα μελέτη παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον διότι σημειώνεται μια στροφή στον τρόπο διάθεσης των ενδυμάτων γεγονός που επηρεάζει τόσο τις εταιρίες ενδυμάτων , όσο και τους μεμονωμένους λιανοπωλητές.