E-learning και Web 2.0: οι κοινωνικές πλατφόρμες / δίκτυα ως περιβάλλοντα ανοικτής μάθησης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



E-learning και Web 2.0: οι κοινωνικές πλατφόρμες / δίκτυα ως περιβάλλοντα ανοικτής μάθησης

Γκιζίμη, Μαρία

Η εργασία αυτή πραγματεύεται την ηλεκτρονική μάθηση που πηγάζει από τα εργαλεία και τις εφαρμογές του Ιστού 2.0, πιο συγκεκριμένα τις κοινωνικές πλατφόρμες/δίκτυα. Το κύριο ερευνητικό ερώτημα είναι εάν οι κοινωνικές πλατφόρμες/δίκτυα είναι περιβάλλοντα ανοιχτής μάθησης. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται και συζητιούνται: η έννοια της ηλεκτρονικής μάθησης (Elearning), τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της, οι κατηγορίες στις οποίες διαχωρίζεται και η σύγκρισή της με την παραδοσιακή μάθηση. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται και αναλύεται ο Ιστός 2.0 (Web 2.0), η σύγκρισή του με τον Ιστό 1.0, οι αρχές που τον διέπουν, τα εργαλεία και οι εφαρμογές του. Ακόμα, στο δεύτερο μέρος γίνεται αναφορά στην άτυπη μάθηση, στον κονεκτιβισμό ως θεωρία μάθησης, και σε έρευνες σχετικές με το θέμα της εργασίας. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζεται η κεντρική έρευνα της εργασίας, που διεξήχθη με τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου, και αναλύονται τα αποτελέσματά της. Ο τρόπος ανάλυσης της έρευνας πραγματοποιήθηκε με ποσοτική και ποιοτική ανάλυση. Εν κατακλείδι, η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο να αποδείξει αν το Facebook και το Youtube θεωρούνται περιβάλλοντα μάθησης. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι τα δυο μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να θεωρηθούν περιβάλλοντα μάθησης. Στο τελευταίο μέρος της εργασίας παρατίθενται τα συμπεράσματα της έρευνας και μερικές προτάσεις για μελλοντική έρευνα.

Thesis
NonPeerReviewed

E-learning
Εκπαίδευση εξ΄ αποστάσεως
Κοινωνικά δίκτυα


Ελληνική γλώσσα

2014

http://anaktisis.uowm.gr/5313/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.