Αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των σύγχρονων συστημάτων ανάφλεξης βενζινοκινητήρων. Ο σκοπός του συστήματος ανάφλεξης είναι να δημιουργεί υψηλή τάση (με την ανάλογη ισχύ), την οποία να διοχετεύει στα ηλεκτρόδια (στους ακροδέκτες) των αναφλεκτήρων (μπουζί).
Τα μπουζί βρίσκονται στο θάλαμο καύσης του κυλίνδρου της μηχανής και απέχουν τόσο μεταξύ τους, τα ηλεκτρόδια, (δστε να προκαλείται ηλεκτρική εκκένωση και να δημιουργείται σπινθήρας, που αναφλέγει το μίγμα καυσίμου αέρα, κατά το χρόνο λίγο πριν το τέλος της φάσης της συμπίεσης, με καθορισμένη προπορεία (αβανς).
Στη συνέχεια, να έχουμε, τελικά, την καύση του μίγματος και την παραγωγή έργου, κατά τη φάση της εκτόνωσης, που μεταβιβάζεται στο στροφαλοφόρο άξονα της μηχανής και δίνει κίνηση στον εκκεντροφόρο άξονα (με διπλάσιες στροφές), λειτουργεί ο κινητήρας και κινεί το όχημα, κατά βούληση, μέσο) του κιβωτίου ταχυτήτων.