Κατασκευή ασύγχρονου τροφασικού κινητήρα

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Κατασκευή ασύγχρονου τροφασικού κινητήρα

Ραϋμόνδος, Κωνσταντίνος
Σαρουσαββίδης, Μιχαήλ

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2003

2003


Οι επαγωγικοί κινητήρες ονομάζονται και ασύγχρονοι γιατί δεν κινούνται με σύγχρονη ταχύτητα περιστροφής όπως οι σύγχρονοι κινητήρες. Τα 2/3 της παγκόσμιας παραγωγής ηλεκτρικών μηχανών είναι ασύγχρονες μηχανές. Η ασύγχρονη μηχανή χρησιμοποιείται ως επί το πλείστον σαν κινητήρας αλλά κάθε κινητήρας που είναι συνδεδεμένος σε δίκτυο μπορεί να μετατραπεί αυτόματα σε ασύγχρονη γεννήτρια εάν η ροπή φορτίου του κινητήρα αντικατασταθεί με κινούσα ροπή. Οι ασύγχρονοι τριφασικοί κινητήρες υποδιαιρούνται σε δύο κύριες κατηγορίες, τους κινητήρες με βραχυκυκλωμένο δρομέα και τους κινητήρες με δακτυλιοφόρο δρομέα. Οι ασύγχρονοι κινητήρες είναι κινητήρες γενικής χρήσης και χρησιμοποιούνται σε κάθε περίπτωση που δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις, δηλαδή όπου δεν απαιτείται σταθερός αριθμός στροφών και είναι επιτρεπτή σε μεταβολές του φορτίου μικρή αυξομείωση του αριθμού των στροφών. Οι κινητήρες αυτοί και ιδίως οι κινητήρες βραχυκυκλωμένου δρομέα επιβλήθηκαν των άλλων τύπων κινητήρων, διότι είναι πολύ απλοί στην κατασκευή τους και συνεπώς οικονομικοί, εύκολοι στη συντήρηση, ασφαλείς στη λειτουργία και έχουν καλό βαθμό απόδοσης. Οι μεγαλύτεροι ασύγχρονοι κινητήρες χρησιμοποιούνται στους μετατροπείς συχνότητας 16 2/3 Hz - 50 Ηζ (εώς 50 MW)mi κατά περίπτωση στην κίνηση αντλιών και συμπιεστών.

Κ > Κινητήρες

Κινητήρες

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)